- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 11,17, größter Preis: € 48,95, Mittelwert: € 26,16
1
Space Time Play: Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level Friedrich von Borries Editor
Bestellen
bei BarnesandNoble.com
€ 48,95
Bestellengesponserter Link

Space Time Play: Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level Friedrich von Borries Editor - neues Buch

ISBN: 9783764384142

Computer and video games are leaving the PC and conquering the arena of everyday life in the form of mobile applications (such as GPS cell phones, etc.) – the result is new types of… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 19,18
(ca. € 17,74)
Versand: € 19,421
Bestellengesponserter Link

Editor-Friedrich von Borries; Editor-Steffen P. Walz; Editor-Matthias Böttger; Collaborator-Drew Davidson; Collaborator-Heather Kelley; Collaborator-Julian Kücklich:

Space Time Play: Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level - Taschenbuch

2023, ISBN: 9783764384142

EoB, 2023. Paperback. New. 128 pages. German language. 8.19x5.75x0.28 inches., EoB, 2023, 6, Birkhäuser Architecture, 2007-10-23. Paperback. Good., Birkhäuser Architecture, 2007-10-23,… Mehr…

GBR, USA - Versandkosten: EUR 19.42 Revaluation Books, Ergodebooks
3
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 19,33
(ca. € 17,99)
Versand: € 19,551
Bestellengesponserter Link
Editor-Friedrich von Borries; Editor-Steffen P. Walz; Editor-Matthias Böttger; Collaborator-Drew Davidson; Collaborator-Heather Kelley; Collaborator-Julian Kücklich:
Space Time Play: Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level - Taschenbuch

2007

ISBN: 9783764384142

Birkhäuser Architecture, 2007-10-23. Paperback. Good., Birkhäuser Architecture, 2007-10-23, 2.5

Versandkosten: EUR 19.55 Ergodebooks
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 12,00
(ca. € 11,17)
Versand: € 15,971
Bestellengesponserter Link
Borries, Friedrich Von:
Space Time Play: Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level - gebrauchtes Buch

2007, ISBN: 9783764384142

Birkhäuser Architecture, 2007-09-13. perfect. Like New. 6x1x9. In fine, clean condition, with a Small TEAR or DENT on the cover, clean pages, Birkhäu… Mehr…

Versandkosten: EUR 15.97 academybooks
5
Space Time Play - Friedrich von Borries; Steffen P. Walz; Matthias Böttger
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 34,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Friedrich von Borries; Steffen P. Walz; Matthias Böttger:
Space Time Play - Erstausgabe

2007, ISBN: 9783764384142

Taschenbuch

Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level, Buch, Softcover, [PU: Birkhäuser Verlag GmbH], [ED: 1], Birkhäuser Verlag GmbH, 2007

Versandkosten:Versand in 7-10 Tagen. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Space Time Play

Computer and video games are leaving the PC and conquering the arena of everyday life in the form of mobile applications (such as GPS cell phones, etc.) - the result is new types of cities and architecture. How do these games alter our perception of real and virtual space? What can the designers of physical and digital worlds learn from one another? Space Time Play presents the following themes: the superimposition of computer games on real spaces and convergences of real and imaginary playspaces; computer and video games as practical planning instruments. With articles by Espen Aarseth, Ernest Adams, Richard A. Bartle, Ian Bogost, Gerhard M. Buurman, Edward Castranova, Kees Christiaanse, Drew Davidson, James Der Derian, Noah Falstein, Stephen Graham, Ludger Hovestadt, Henry Jenkins, Heather Kelley, James Korris, Julian Kücklich, Frank Lantz, Lev Manovich, Jane McGonigal, William J. Mitchell, Kas Oosterhuis, Katie Salen, Mark Wigley, and others. TOC:Introduction.- The Architecture of Computer Games. A Brief Space Time History of Interactive Entertainment.- Ubiquitous Games. Computerizing Dwellings, Cities, and Landscapes for Play Experiences.- Serious Fun. Utilizing Computer Games for Architectural and Urban Planning.

Detailangaben zum Buch - Space Time Play


EAN (ISBN-13): 9783764384142
ISBN (ISBN-10): 376438414X
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: Birkhäuser Verlag GmbH
495 Seiten
Gewicht: 1,205 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-06-24T10:47:43+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-04-05T04:27:41+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783764384142

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-7643-8414-X, 978-3-7643-8414-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: böttger, boettger, matth, bekker, friedrich von borries, walz friedrich, bttger, brries, steffen, von matt, play, bãttger, frank adams, urban henry, hrsg, börries, gerhard frank, böttge, architecture urbanism, davidson, henry jenkins, wigley mark, oosterhuis, nürnberg, kücklich julian, borrie, jane drew, professor matthias, ian bogost, stephen mitchell, stephen graham, kees christiaanse, richard adams, james mitchell
Titel des Buches: architecture time, level, computer, architecture and urbanism, space between, space time play, games, architectur and urbanism, the architecture space, play game, next time, how play against, the time always now, towards new architecture, time brief, beyond urbanism


Daten vom Verlag:

Autor/in: Friedrich von Borries; Steffen P. Walz; Matthias Böttger
Titel: Space Time Play - Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level
Verlag: Birkhäuser Verlag GmbH
495 Seiten
Erscheinungsjahr: 2007-09-14
Basel/Berlin/Boston
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 1,200 kg
Sprache: Englisch
34,95 € (DE)
34,95 € (AT)
Available
268 col. ill.

BC; B131; Hardcover, Softcover / Kunst/Innenarchitektur, Design; Grafikdesign; Verstehen; History of art & design styles: from c 1900 - Individual designers; Computer games; Game design; Graphic design; Urbanism; Game research; Architectural design; Architektonische Struktur und Design; Stadtplanung und Architektur; Computer- und Onlinespiele; Entdecken

Computer and video games are leaving the PC and conquering the arena of everyday life in the form of mobile applications – the result is new types of cities and architecture. This book is the first comprehensive compendium on the interface between game development, architecture, and urbanism. It is richly illustrated with 400 color images, and contains essays, best-practice examples, and game descriptions by over 100 prominent authors.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783764384159 Space Time Play (Friedrich von Borries; Matthias Bottger; Steffen P. Walz)


< zum Archiv...