- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 2,12, größter Preis: € 5,84, Mittelwert: € 3,87
1
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 2,24
(ca. € 2,12)
Versand: € 13,241
Bestellengesponserter Link
Corneliussen, Hilde G.:

Digital Culture, Play, and Identity: A World of Warcraft® Reader - gebunden oder broschiert

ISBN: 9780262033701

The MIT Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex libr… Mehr…

Versandkosten: EUR 13.24 Discover Books
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 2,85
(ca. € 2,38)
Versand: € 5,831
Bestellengesponserter Link

Corneliussen, Hilde G.:

Digital Culture, Play, and Identity: A World of Warcraft® Reader - gebunden oder broschiert

ISBN: 9780262033701

The MIT Press. Hardcover. VERY GOOD. Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the text. Possible clean ex-library co… Mehr…

Versandkosten: EUR 5.83 Discover Books
3
Digital Culture, Play, and Identity : A World of Warcraft Reader - Corneliussen, Hilde G.
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 5,84
Bestellengesponserter Link
Corneliussen, Hilde G.:
Digital Culture, Play, and Identity : A World of Warcraft Reader - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780262033701

Exploring World of Warcraft as both cultural phenomenon and game, with contributions by writers and researchers who have immersed themselves in the WoW gameworld. Media >, [PU: MIT Press]

used in stock. Versandkosten:plus shipping costs., zzgl. Versandkosten
4
Digital Culture, Play, and Identity : A World of Warcraft Reader
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 5,68
Bestellengesponserter Link
Digital Culture, Play, and Identity : A World of Warcraft Reader - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780262033701

Exploring World of Warcraft as both cultural phenomenon and game, with contributions by writers and researchers who have immersed themselves in the WoW gameworld. Media >, [PU: MIT Press]

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 3,92
(ca. € 3,32)
Versand: € 13,401
Bestellengesponserter Link
Digital Culture, Play, and Identity: A World of Warcraft® Reader - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780262033701

The MIT Press. Used - Very Good. Item in very good condition! Textbooks may not include supplemental items i.e. CDs, access codes etc..., The MIT Press

Versandkosten: EUR 13.40 Good Deals On Used Books

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Digital Culture, Play, and Identity: A World of Warcraft Reader

Exploring World of Warcraft as both cultural phenomenon and game, with contributions by writers and researchers who have immersed themselves in the WoW gameworld.

Detailangaben zum Buch - Digital Culture, Play, and Identity: A World of Warcraft Reader


EAN (ISBN-13): 9780262033701
ISBN (ISBN-10): 0262033704
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2008
Herausgeber: The Mit Press
304 Seiten
Gewicht: 0,751 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-12-17T15:02:45+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-08T20:32:59+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9780262033701

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-262-03370-4, 978-0-262-03370-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: walker, play, rettberg, hilde, world warcraft, corneliussen
Titel des Buches: identity reader, representation, culture identity, play, world warcraft, digital identity, craft reader


< zum Archiv...